Första frågan/frågerna

jag har massor, vet inte hur jag halka in på din blogg, tror att det var en komentar eller tipps från nägon , 
har faktiskt ingen anning vem du är, men genom din blogg så bildar man sig en uppfattning, av en tuff rolig kvinna som inte är rädd för att säga vad som faller på läppen. min fråga är 
rosadun var kommer det namnet ifrån och var du snäll i skolan ?
.
Ja du vart namnet rosadun kommer från när jag började göra lite smycken och kort som jag sålde och då behövde jag ett allterego namn. så rosa kommer dels från att min mormor hette så och så älskar jag rosa och dun kommer av att det både kan vara lätt och samtidigt skört.
Snäll i skolan...ja alltså jag tror det fast det som oftast ställde till problem för mig var ju redan så skinnet på näsan jag har och det är ju både på gott och ont. Men jag tror nog att jag var snäll för det mesta.
.
Tack för frågorna och komplimangerna.
Ni övriga läsare får mer än gärna oxp fråga frågor =>

Kommentarer
Postat av: Matts Jansson

rolig ide det här , man skulle göra lika dant på min blogg

2012-10-04 @ 20:06:51
URL: http://mattsjansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0