En idiots stund

Okey ibland vet jag inte om det är för att jag är blond eller om jag kanske är något korkad eller helt enkelt blond, naiv och oförstående. Men vad fan gör det när det ändå inte rör mig i ryggen eller ja det gör det ju...men men.
.
Dagen idag har varit...ja...fågel, fisk eller mitt emellan med kallt kaffe. Så har dagen känts idag.
.
Hela dagen började med att jag vakna...och kroppen ville inte alls vara kompis med mig. Sen gick inget som jag ville. När jag skulle bre frukost mackan så lyckas jag få smör över hela mig. När jag skulle ut på balkongen så fick hjärnan black out så jag får för mig att dörren är öppen så ja...rutan höll i alla fall. När jag skulle ner för trappen snavade jag på mina egna fötter och får precis tag på räcket innan jag for med skallen ner för trappen. När jag tagit en sked ur lådan så lyckas jag klämma fingret. Så ja...denna dag...är helt enkelt inte min dag. Så ikväll blir det då fan inte någon redskapsgympa...för vem vet vad jag lyckas med då? 
.
Så nu resten av kvällen kommer jag stanna i sängen och inte göra något alls mer...för allas säkerhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0