Bahhh

Tänk vad livet är underbart <3
jag har världens finaste sambo som gör allt för mig och finns alltid där när jag behöver det som mest. och det han inte förstår försöker han att förstå. visst nu har vi inte varit tillsammans så länge ännu (8 månader) men jag vet att det kommer vara vi resten av våra liv. hur jag vet det är för att så som jag känner för denna karl har jag aldrig någonsin känt för någon av de andra som jag varit ihop med. det är väl det som är äkta kärlek? det är inte perfekt mellan oss utan allt är bara naturligt. allt känns så naturligt helt enkelt. och jag vill va vid hans sida 24/7. jag känner mig lugn och trygg med han och jag vill alltid vara vid hans sida.
.
ja även jag har en kärleksfull sida...även om jag inte visar den så ofta...

Kommentarer
Postat av: Thepinkangel

Ja Mulle är verkligen en fantastisk kille. Han är så snäll och så glad att du har träffat en så go kille. Det är du verkligen värd!! ❤❤❤ love u

2012-06-01 @ 19:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0