Yeha

Nu var det längesedan jag var här inne...igen.
Fast denna gång så har jag haft lite annat som tagit tid i stället.
.
Har varit på en kurs vecka i "Hjälp till självhjälp" och det har verkligen varit super intressant, tänkte sätta mig i helgen och summera veckan så jag vet vad jag ska säga till styrelsen.
.
Har fått kontraktet på den nya lägenheten <3 så nu är det klart att jag och Mulle flyttar till större och allvaret blir allvarligare =>.
.
Så nu bara längtar vi till flytt dagen, så vi får större boende och större möjligheter till fortsatta exprement försök i bak och mat lagning.
.
Älskar verkligen att hålla på i köket och antar mig gärna nya utmaningar. Kanske så delar jag någon gång med mig av något recept och lite bilder. Har i alla fall fått mycket bra respons på senaste bröd baket=>
.
.
.
Ne nu ut i köket och se hur kvällens exprement blir =>

Kommentarer
Postat av: Emma

fia, fia, fia!!!!

supergoa fia!!!!

vad glad ja blir av att höra att de går mot de positiva nu. :)

vill du ha lite bakrecept så delar ja gärna med mig. Har en hel mängd nu sedan konditoriutbildningen. ;p

vi får ta och ses och hitta på någe kul snart.

kanske kan du följa med ner till halmstad i stugan någon helg?



kramis, kramis

2012-03-29 @ 16:24:30
URL: http://koizumi-kumiko.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0