Frammåt.....men stilla

Ja tiden går och mycket tycks inträffa samtidigt som så mycket annat.
Kan i alla fall meddela att jag har fått rätt mot sjukhuset och de har äntligen faktiskt erkännt att de har brevet från min läkare där..........ÄNTLIGEN. Så nu ska jag nog ta och börja ringa och tjata på dem för att få en tid oxå.
Sen så söndag till måndag så var jag iväg på kryssning med flickorna. Och det var underbart skönt. Och verkligen super super intressant. Dessutom så bjöd pojken ut mig på bio i lördags =) och det var mysigt. Sen så har ju Djurgården slagit ut Brynäs...................Sen så gjorde sig Moa & Lerik sig av med Ajax idag. Känns tungt....men det fanns inte så många andra alternativ.

Kommer inte ihåg alls igentligen vad det var jag tänkte att jag skulle skriva.......men riskt finns nog att jag sitter här flera gånger så det är la bara att klicka sig hit och köra på..........


DampKramp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0